Eda123456789 Merhabalar üç dört gün önce pembe leke gelmişti ama ilişkiden sonra geldi ve bugün adetim gecikti iki gün oldu yani hemen olurum normalde gününe gün test yaptım fakat negatif sizce gebelik var mı****
Siyahbeyaz_ Eda123456789 geç döllenme falan olabilir kuzum bekle biraz daha olmadı awox test çok iyi marka varsa eczaneden onunla dene. Bende test yapmayı düşünüyorum🤩
Eda123456789 minikbebegim06 Burda herkes herşeyi soruyor birbine ve bazı insanların da başından geçen tecrübeleri oluyo başına aynı durum gelen insan var tabiki sorarım bu benim en doğal hakkım sonuçta burası boşa yok ya hani
minikbebegim06 Eda123456789 tamam ama bazı şeyler de bilinir artık kesin sonuç için kan vermek gerekiyor vs gibi