fatimeyi Merhaba kızlar kaç değerle öğrendiniz hamile olduğunuzu? 🌸 regl tarihine 4 gün kala 27.1 ile öğrendim, yarın yeniden kan vericeğim galiba
Dilncan 19.87 ile öğrenmiştim ancak 9 haftalıkken düşük gerçekleşti gelişim durmuştu benim betam çok düzensiz artıyordu bu sefer beklemedeyim
fatimeyi Dilncan benim de 2 kalbi durmuş gebeliğim var. O yüzden endişeliyim. Umarım en iyisi olur hepimiz için 🌸
fatimeyi geç döllenme olabilir mi ben de acaba? Aşağı olması normal mı bilemedim @Sun10 @senem0987 @Alya05
Alya05 fatimeyi evet tabi herkesin değeri farklıdır Benm reglim biter bitmez hamile kaldım ondan yüksek çıktı değerim
minikari fatimeyi normal canım içini ferah tut ben de aynı şekilde öğrendim değerimde 30 du iki güne bi takip et iki katı artması gerekiyor 🌸