Kızlarrr 17.haftamdayım.
Hala hareket hissetmiyorum 3.gebeliğim 😮💨😮💨 üstelik bir önceki çoğul genelikti.
Yarın dr a gideceğim, yattığımda kasıklarda toplanma acı oluyor. Onun dışında her şey normal çok şükür.
Ama tedirginim çok fazla kalp durma vakası duydum okudum maalesef.
Gerçi kalp durmuş olsa kasıklardaki o toplanma olmazdı herhalde 12.haftadan beri🙄
Sizde durumlar nasıl ?🙂