Buse4161 Yarın bebişim tam olarak 9 haftalık olacak kızlar zaman biraz zor geçiyor ama yine de geçiyor 🥰 ama hiç hamile değil gibiyim sadece göğüs ağrılarım devam ediyor ve yorgunluk uyku hali var
Tuba06_06 Buse4161 maşallah inşallah böyle devam eder diyerek dua edin 🥰🥰🤲🏻mide bulantısı ve halsizliktsn günlerdir doğru düzgün yemek yapıp yiyemedim 😔ama yinede varlığına binlerce kez şükürler olsun👶🏻🤱🏻
Seyda-06 Buse4161 bende bugün 9 oldum bulantı dan ölüyorum maalesef ve göğüslerim acıyor sızlıyor size maşallah inşallah bulantınız olmaz anladığım kadarıyla bulantı varsa uyku yok uyku varsa bulantı yok sanırım
Buse4161 Tuba06_06 ben aslında mide bulantısı bekledim ama olmadı o da sırf sigara içmemek için 🥹 umarım seninki gsçer bir an önce 🌸
Buse4161 Seyda-06 hiç bilmiyorum canım ilk gebeliğim bende de iştah çok fazla oluyor bir de biraz koku hassasiyetim var o da eşime karşı sadece
Seyda-06 Buse4161 koku hassasiyeti bende var ama direk kusuyorum koku alınca bide yemekten sonra cıkarıyorum bulantı dolayısıyla umarım böyle kolay geçer
Seyda-06 Buse4161 amin canım inşallah ama giderek artıyor ne yapacağımı şaştım 3 yaşında oğlumda var evde benden beklenti içinde ne oyun oynayabiliyorum ne bi ilgi ölü balık gibiyim
Buse4161 Seyda-06 ay çocuk varken daha zor olur malesf keşke bir önerim olsaydı sana canım dememişsindir her şeyi zatn dua etmek kalıyor geriye sadece 🥺
Ezgi3545 Buse4161 kaç kilo aldınız doktor benim de 5 gün önden gittiğimi söyledi uygulamarı falan ona göre ayarladım bugün tam 9 olduk çok şükür 🌸🙏🏻
Seyda-06 Buse4161 aynen canım çok sağol yinede yine iyi kötü ilaç falan götürüyor artık demekki ilaç olmasa daha fenayız
Buse4161 Ezgi3545 ben zaten ideal kilodan fazlaydım hamile kaldığımda. 3 kilo daha almışımdır ama şu an verdim gibi o kiloları meyve yiyerek