Merhaba arkadaşlar bugün 34+1 deyız uyandım uyanalı sağ kaşığıma ara ara giren bıçak batması gibş 5-10 saniye süren ağrılar var ve sağ bacağımda kramp ağrısı da var doğum belirtisi felan değildir demi yada öyle mi ilk hamileliğim telaş yapmak istemiyorum ama anlamıyorum da