bnnryksl Bütün duygular iç içe , küvez göreceklermi emme refleksleri varmı sağlıkla kucaklayacak mıyım heyecandan öte endişe kaygı ne ararsan var herkes böyle mi 😄
rosatue bnnryksl Allah sağlıkla kavuştursun inşallah. Umarım küvöz görmezler 💕 benim de 8 mayısta planlı sezaryenim var. Tek bebe 😊
Brna-34 bnnryksl yaaa az kalmış 😊 o gün benimde randevum var 9 haftayı geçtik ve kızımın doğum günü 5 yaşına giriyor🌺 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah güzel düşünün güzel olsun 🙏🥰💞
zynrn bnnryksl kaç haftalık oldunuz inşallah görmezler kuveze benimde ikiz 18 hafta olduk daha çok yolum var 😀
bnnryksl Tugba2803 küvezdeler solunum desteğine muhtaç kaldılar kokularını içime cekıp dokunamadım daha inşallah tez zamanda kavuşurumm yavrularıma