__Kubracik01__ Kizlar her öğün öncesinde aclik sonrada tokluk mu olcuyoruz yoksa sadece sabah aclik diğer öğünler tokluk mu olcuyoruz
edabolukbasi3 __Kubracik01__ benim bildiğim sabah kalkınca direk açlık ölçülür, sonra ağzına attığın ilk lokmanın saatine bak tam bir saat sonra tokluk ölç
Serencakarli __Kubracik01__ diyabetli hamile olarak sabahlari ac karnina olcum aksamlarida tok karnina 1. Saatte ve 2.saate olcum yapin benim fikrimce seker yuklemesi yapilmismiydi size
Tugcek_ __Kubracik01__ bende de gebelik şekeri var doktorum uyandığımda aç karnına bi ölçüm, daha sonra kahvaltıda ilk lokmayı ağzına attıktan tam bir saat sonra, akşam da akşam yemeğinin ilk lokmasından 2 saat sonra istedi ölçümleri
__Kubracik01__ edabolukbasi3 peki öğlen ve akşam ölçümleri nasıl olacak onda da aclik ölçüyor muyuz yoksa lokmayı attıktan 1 saat sonra direk tokluk mu olcuyoruz
Ayshababy __Kubracik01__ canım gebelik şekeri var bendede sabah açlık ölçüyorsun kalktında sonra ilk lokmandan 1 saat sonra ölç diğerlerinde açlık ölçme olmuyor sadece yine 1 saat sonra tokluk ölçüyorsun
Nursemom90 Yemek öncesi açlık ölçülür toklukta yemekten birinci saatte ölçülür. Doktorunuz üç öğün ölçüm istemiyorsa birgün sabah ertesi gün öğlen sonraki gün akşam şeklinde ölçebilirsiniz
Serencakarli __Kubracik01__ cok gecmis olsun beslenmenize kalori sayimi yaparak devam ederseniz umarim cok yukselmez