Kızlar uzun olucak ama okuyan cevaplayabilir miii🥹
Yaklaşık 1 ay önce bir rüya gördüm önce onu anlatayım… Sosyal medyadan cinsiyet öğrenmeyle alakalı videolar izlemeyi seviyorum. Birinde gördüm 4d ultrasonla erkek bebeğin pipisini baya net gösteriyordu. Neyse o gün gece rüyamda ultrason cihazı almışız. Ben kız hissediyorum ve hayırlısıyla bir kız evlat istiyorum çünkü 1 oğlum var. Neyse eşimle, ultrason cihazıyla bebeğin cinsiyetine bakmaya çalışıyoruz. Pipisini baya net görüyorum telefonda izlediğim gibi. Ben kız istediğim için yanlış görüyorsun değişir o falan diyorum. Bu burda bitiyor… İlk rüyamda erkek bebiş gördüm 🤷♀️
Diğeri; Cinsiyeti doktor bana söylemiş. Bende ailemin yanına gidiyorum eşimle, kız kardeşime gözleri kapalı, ayrı odalarda pembe tişörtler giydiriyorum. Yani cinsiyeti kızmış… İkinci rüyamda da kız bebiş görüyorum 🥹
Diğeri de bugün; Bebeğin cinsiyetini öğrenmeden doğurmuşum. Hastaneden falan çıkmışız, bebeğe hastane çıkışı bile vermemişim. Hastaneden giydirmişler😅 Bez takılı. Annemler falan diyor ki cinsiyeti ne acaba bezini aç diyorlar. Bir açıyorum pipisi var yani erkek bebişşş🥹
Cinsiyetini henüz öğrenemedik bacaklarını kapatmış göremedim dedi doktor bir dahaki randevum 2 hafta sonra🫤 Kafayı cinsiyet olayına çok taktım Allah’ım hayırlısını versin ama çok merak ediyorum🥹