lutka01
3 sene önce doğum yaptım , doğumhanede sancı kendi odanda çekiyorsun , doğumda aynı oda’da oluyor yatağa çatala çevırıyorlar . Bebeğin doğdu gibi dışarda aile yakınlaraına haber veriyorlar , bayan olan biri olmak şartıyla bebeği giydirmeye geliyor yanına aynı odaya. tuvalet banyo mevcut . Ebeler çok ilgiliydi çok memnun kaldım.
2 saat orda duruyorsun doğumdan sonra öyle servise çıkarıyorlar
Tekrar yakın zamanda doğumum olcak bilidğim kadar doğumhaneye yanına bayan refaktıcı alabiliyormuşun sancı çekerken, doğum esnasında çıkarıyorlarmış.
Servise geçtikden sonrada refakatcı bayan alıyorlar . Erkekleri kabul etmiyorum.