Ruyaku cok geçmiş olsun ama sonuçta onlarda isini yapıyor sancı çıkıyorsa yatırmak istiyorlarsa yatmamak gibi bi riske girmeyin sakin dogum baslasa vs ne yapıcaksiniz, merak etmeyin asistan doktorlarda gayet iyi biliyor ilgileniyor size bişey yapmak istememişler ki gözlem altında tutucaklar riske atmamak icin , sacı kesilsin diye bişey yapabilirler ama sancı cıkıyorsa vardır bi riski bişeyi daha haftası cok kucuk