Seyda-06 N00A bende erken gebelik testlerinden bu şekilde gölge ile öğrendim hatta bundanda daha silikti üma kanınız negatif miş hayırlısı olsun
Dmrumrnns N00A ben gördüm silik aşırı bu marka ile bende yaptım aynı çıktı pozitiftinka. Verdim ama kimyasalmıştı
N00A Kerimova7 yani kan testi negatifti hala da adet olmadım kasıklarım dün gece baya ağrıdı adet oluyorum sandım ama hiç bişey yok
N00A Aysun84 Hayırlısıyla hayırlı olan vakitte nasip etsin inşallah Umut kesmek yok önümüzdeki Aylara bakcaz 🙂