N00A etkafa kız karnım ağrıyor diye bir kişi verdi benden önce idrar yolu enfeksiyonu var galiba dayanamıyorum dedi doktorda gebelik şüphen varmı dedi oda olabilir test yapmadım dddi beta istediler önce kız dalga geçerek çıktı içerden 🙄
Masal777 Kızlar niye boşuna umut veryiorsunuz bütün marka dikatli bakarsan hepsinde var boyile çizgi dun yaptığımda awox da vardi gebelik yok yane eğr koyilaşirsa vardir ayine kalirsa testi bu şeklide hepsi çıkarıyor kast dahil özel açıktı akşam üstü negatif
Eslem2112 Masal777 soruyor cnm fikrimizi söylüyoruz kan ver kesinleştir diyprux cnm bnmde öyleydi ve gebeydim
Masal777 Eslem2112 haklısın canm ama böyle çizgi hepsi yapıyor onu demeyi çalışıyorum gebelik yoksa dahil
Masal777 Eğer Regl geçiktyise daha köyü olmasi lazım ama Regl den önce yapıldığı testler bi ihtimal var boyile çıktı ertesi sabah koyulaşma olması lazım Beta artığı için
Masal777 N00A insalah canm olmasini isterim tesler gerçekten güven olmaz ya evet çok kişi boyile öğrendi ama testler o kadar yaptım ki hepsi denedim çizgi andan çıkarıyor Beyaz çizgi çıktı benim teste bı kaç gün önce bekledim farkı marka daha biraz koyu çıkardı kan negatif
ezoocum N00A ay emin olamadım sanki çok çok ince var gibi duruyor ama kuruma da olabilir bence en iyisi kan ver var mı yok mu emin olursun canım inşallah vardır