Busracmn1 tek başıma içeri aldılar. 17 saat suni sancı yedim. Eşim dışarda kafayı yedi. Ve sen ortalığı da inletsen kimse umruna bile almıyor. Duymuyorlar bile 😂😂 17 saat aç susuz bekledim. Sırf normal doğum için gştmiştim devlete. Bırakın beni dedim doğuramıycam bırakmadılarda 😂😂 bu Ocak’ta özelde Doğum yaptım yine suni 😂😂 eşim sancı odasında hep yanındaydı. Ne olsa koşup geliyorlar ve aç bırakmadılar beni kahvemi bile içtim valla tabi vahim sancılarımdan önce😂😂 gece 4te Doğum yaptım doktorum kalktı geldi. Bi de o zaman Doğumdan sonra bi odaya 5/6 hatunu koyuyorlar zaten sancı odası da maşallah o dA kalabalık. Özelde tek kişilik sancı odasıve Doğum sonrası özel odan oluyor. Ben memnun kaldım valla. Bi arattırın derin şu anki şartlar nebilmiyorum. Ama daha bu geçtiğimiz Eylül’de devlete mecbu kalıp gittim serum yiycem yeminle sedyeye yatmaya tiksindim. Maddi imkanını varsa hiç düşünmeyin derim😊😊 tabi karar sizin