Lavinay Kızlar selam, spinal anestezi yapıldıktan sonra sezaryene başlanırken ilk kesiyi hissediyor musunuz? Yani acı olarak değil ama cızzz gibi değişik bi his geliyor mu? Çekiştirmelerdeb bahsetmiyorum ama o ilk başlarken bıçak değdiği anı anlıyo musunuz?
Elifimsib Lavinay hiçbir şey hissetmedim hatta sondayı da ameliyathanede taktılar onu da hissetmedim hiç
ikibaloglanannesi Lavinay Kızlar selam, spinal anestezi yapıldıktan sonra sezaryene başlanırken ilk kesiyi hissediyor musunuz? İki kere Spinal oldum. Hiçbir şey hissetmedim.
ikimelekannesi2224 Lavinay Hayır tabiki hissedilmiyor o spinal dedikleri şey ayaklarınızı kesseler hissetmezsiniz o derece 😀
Merloza Lavinay hayır, ben panik olmuştum hatta sakin değilim diye bağırıyordum. Doktor bebek geliyor dedi, 2 dakika da doğum oldu. 😅 sezaryen den sonra o kadar korkulacak birşey değilmiş dedim hemşirelere, keşke bizi dinleseydin dediler 😅
[silindi] Lavinay doktorumla sohbet ediyorduk, hazır mısın bebeğini görmeye dedi sonra kızımı gösteriler. Hiçbir şey hissetmedim 🌸
rosatue Lavinay Ben hiçbir şeyi anlamadım. Dokunmalardan da rahatsız olmadım. Çekiştirme dedikleri kelime bile bana göre fazla, bence çekiştirme de yok. Başta nedense hissediyorum diyerek iddialaştım ama ben öyle konuşurken sonda takmışlar haberim olmadı.
Daisyy000 Lavinay Ben hala beni hazırlıyorlar saniyordum aglama sesi duydum,yani çoktan kesmişler asla anlamadım
Lavinay Ay kızlar içimi çok rahatlattınız, allah razı olsun sabah 8 de sezaryene giriyorum🙏🏻 İnşallah sağlıkla kucağıma alıp acısız bir ameliyat olur 🙏🏻
ipekmom_ Lavinay Allah yardımcınız olsun hiç korkmayın sıfır acı ☺️ ufak tefek çekiştirmeler hissediyorsunuz bebek çıkarken o kadar 😇 olumlu düşünüp anın tadını çıkarın
_tugcee Lavinay Aslaa hissetmiyorsun ne ilk bıçak ne son bıçak değdiğinde. Hatta öyle güçlü bi uyuşturucu ki ameliyattan çıkıp odaya geliyosun hala his yok saatler sonra his başlıyor :)
yasarceyda12 _tugcee hatta bence parmak uçlarımı ameliyathanede hissedince tedirgin olmuştum ama şak diye bebek çıktı odaya gidince iddia ediyodum ayağımı oynatıyom diye fekan hikaye yani hiçbirşey hissedilmiyor belkide sona doğru çekiştirme denirse onlar belki yani ama birşey hissedilmesi mümkün değil arkadaşlar bi yerimiz kesilse canımız yanıyor o an hissedilse illaki vücudumuz tepki verir tırnak kesiği değil bu
tecrubeliiannee Lavinay herkesin hissetmemesine şaşırdım evet acı yok ama his var ben bıçak atmasını dikmelerini hissettim
Lavinay Kızlaarr harika bir doğum geçirdim, evet dokunmaların hepsini hisettim ama sıfır acıymış gerçekten☺️ Rabbime şükürler olsun aldım kucağıma yavrumu😍 darısı tüm gebelerin başına 🙏🏻
1Anneadayiiii Lavinay Rabbim sağ salim büyütmeyi nasip etsin inşallah bende cumartesi sezeryan olacağım korkuyorum biraz inşallah benim doğumum da güzel geçer 🤲🏻🥹
_tugcee yasarceyda12 Aynen katılıyorum ve doğru sadece son düzlükte çekiştirmelerini hissediyorsun o kadar oda bi 5-10 saniye felan. Sonra yine his yok