xEndless Kızlar dun temizlik yaptım ellerim deterjan yüzünden geceden beri kaşınıyor deterjan alerji yaptı yuksek ihtimalle Hindistan cevizi yağı sürdüm biraz geçirdi kaşıntısını ama tekrar başladı doğal yoldan ne yapsam geçer ? Travazol kullansam ya da sıkıntı olur mu bilen varmıı
Sinif177 xEndless kantaron yağı ya da zeytinyağı sürmeyi deneyin. Yağ çözücüyü çıplak elle mi kullandınız?
meltemc xEndless eger doğal içerikli deterjan kullanırsan gerçekten böyle sorunlar yaşamazsın ben mesela çamaşır deterjanı da el sabunu da ecos3ten alıyorum hem cildim rahatladı hem de içeriği temiz olduğundan dolayı içim çok daha rahat tavsiye ederim kaşıntı vs yaşamadım bir daha
xEndless Sinif177 Yağ çözücü ellemedım cam silmek ıcın deterjanı su yaptım ıcınde bulaşık deterjanı, makine parlatıcısı birde camsil vardı bez yıkadım o yuzden oldu , kantaron var hemen suruyorum sımdı ınsallah ıyı gelir
xEndless Bus-ra590 Evet çok iyi bır krem bıçak gibi keser kaşıntıyı biliyorum ama doğal yoldan geçirmeye çalışıcam ilk olarak geçmezse doktoruma mesaj atıcam izin verirse kullanabilirim anca :(
xEndless Sinif177 teşekkür ederim doktoruma yazdım krem ıcın geçirmedi diğer şeyler onu surdum kesti hemen
xEndless meltemc Doktorumla konuşup krem kullandım geçecek gibi değildi yoksa.. Muhakkak bakıcam temiz içerikli deterjanlara , eldivensiz asla dokunmam birdaha zaten.. çok Teşekkür ederim önerin için☺️
meltemc xEndless Ne demek umarım bir daha yaşamazsın böyle bir şey ben de ecos3e geçince farkı anladım hem kokusu hafif hem de ellerim bebek gibi kaldı 😅 doktorunla da konuşman çok iyi olmuş ama eldiven + temiz içerik kombosu bence tam kurtarıcı bir göz at mutlaka pişman olmazsın