sutlukahve_ Kızlar benim sat 16 Nisan dün sabah peceteye pembe leke geldi bir kez oldu arkası yok neden olabilir sizce soğan kürü yaptım Perşembe bıraktım yapmayı onunla ilgili olabilir mi