gokcekocyigiit Shnkh değişen kan hacmi, kılcal damarların incelmesi gibi sebeplerden dolayı evet oluyor, ya da benim gibi oksapar kullanıyorsanız onun da etkisi oluyor, ama en önemlisi tansiyon takibi yapın, geçmiş olsun ☺️
Nymphadoraa Shnkh günaydın. İki hamileliğimde de oksapar kullandım ve burnum çok kanardı. KBB normal olduğunu söyledi hamilelik nedeniyle damarların hassas olması vs. İçinizin rahat etmesi için KBB ye gidebilirsiniz yine de. Ara ara tansiyon kontrolü de yapın. Geçmiş olsun
buse2507 Shnkh bundan 2 hafta önce benim de kanadı baş ağrım bıçak gibi kesildi diyebilirim iyiki de kanamış dedim pis kan gitti diyorlar
Shnkh gokcekocyigiit bende enox kan sulandirici kullanyrm ondan olablr ozman tansiyon için yarın sağlık ocağına gidecem ona göre doktoruma gidecem teşekkür ederim
gokcekocyigiit Shnkh kan sulandırıcı kullanırken evet normal, bende de oluyor zaman zaman, geçmiş olsun ☺️
Melek38_ Shnkh Benim hamileligin başından beri kanıyor. (35+5)Halende devam ediyor. Hatta huy edindi gece tuvalete kalktığımda kanıyor. Gündüz hiç bir şey yok. Ama normalmiş hamilelikte. Zaten insanın burnumda ödem topluyor, büyüyo 😅
Melek38_ Shnkh hayır gitmenize gerek yok. Burnunuzu nemli tutun. Su çekin veya doğal zeytinyağı varsa kulak çubuguna damlatıp burnunuzun içinde gezdirin ve masaj yapın