gokcekocyigiit momofprincess1221 Hepsi de çok güzel, herkesin kendi kararı tabi ama bu aralar aşırı konulan isimlere göre bunların hepsi harika, adıyla, sağlıkla gelsin🙂
momofprincess1221 gokcekocyigiit cok tesekür ederim bu kararsizlikta icime su serptiniz Arda ve bulut esimin secimi Enes ve kaan benim . Sizce hangisi 🌷