Mariam1 Bat 30 Karınm belim göğüsler çok acıyor dayanılmaz hale geliyor bazen malum çüçüklara olunca daha şiddetli doktor randovu bulamadım ileri tarihli hepsi ,,😞
Mariam1 Sultankut doktoruma konuştum ona daka başı da yazmayiorum ki gebelik bazen regl once beli olmaz demişti 1 hafta geçerse gel diye özele mesala çücuklar ilgilenirken pek vakit olmyior sancı anlamak sonra maf ediyor ev işi yemek cücük bunları yapamıyorum şimdi o kadar oldum 6 de oglum kalkti uyutum bende yoruldum
Mariam1 Bu İşler çüçük oyuncak benim için ama kan testine bisur sorun çıktı belki yorgunluk ondan bilmiyorum ama ağrılara ramen gelen giden yok dun idrar testi beyaz çizgi çıkardı araştırdım negatif olarak bı doktor yorumlamış
krn_svgl Merhabalar,geçen ay 30 na reng oldum en son 28 günde bir regl oluyorum 7 gün sürüyor hala olmadım iki defa test yaptım negatif çıkıyor korkuyorum regl söktürücü birşey biliyor musunz?