Krbdknslhn Anneballari58 bebek hareket ediyorsa korkmayın ben de 32 haftalıkken karda kayıp düştüm bebek hareket ediyordu şimdi 37+3’üz. İçiniz rahat etmiyorsa hastaneye gidin
MnevverTakl Anneballari58 madem gittiniz bu ara bence daha dikkatli olun 😊😊 hareketlerine dikkat edin ve daha sık kontrole (nst ye)girin. Ve dua edin😊😊
Elizveannesi Anneballari58 dra gidin lütfen. İçiniz rahat etsin hiç bişey yoksa bile. İnşallah sıkıntı çıkmaz 🙏
Anneballari58 Krbdknslhn gittim nst de hersey normal dedi doktor ama sonradan gelişiminde kendinde bişey olurmu die korkuyorum canım 😑
Oglum Gelişiminde birşey olmaz inşllah herkes düsüyor düşk rsiki yoksa korkmayin eger şüpeniz varsa doktorunuza gidin