Merhaba 🙂 38.haftadayım ve henüz Doğumun belirli birgünü olmaması beni pek mutsuz ediyor 🙁 bir an önce gelsede kavuşsak hamileliğin verdiği bütün herşeyiyle bırakıp bebeğimizle ödüllendirsek çok daha güzel olmaz mı 🙂 Bitmek bilmeyen son haftalar insanın canını sıkmıyor değil siz ne durumdasınız 🙂