Merhaba güzel anneler ve anne adayları, bende doğum yapmayı bekliyor ve son zamanlarda buradan doğum hikayeleri okuyordum. 39+5 haftalıkken kızımı kucağıma aldım çok şükür. 24 Nisan günü annemle evi silio süpürdükten sonra biraz merdiven inip çıkayım dedim. Abartmış olmalıyım ki 13 kat inip çıktım 🤭🤣 akşam saat 20.00 civarında bacağımdan ılık, kontrolüm dışında bir sıvı aktığını hissettim, hemen duşa girdim 20.30 gibi yola çıktık ve evle hastane arasında mesafe olduğu için saat 21.00 civarında hastaneye ulaştık. NST bağlandı, nöbetçi doktor açıklık kontrolü yaptığında 3-4 cm açılma olduğunu söyledi. Doktoruma 6 cm olunca haber vereceklerdi. Bu arada da 6 dakikada bir düzenli sancılar gelmeye başlamıştı yola çıktığımızdan itibaren. Aradan 1 saat geçince tekrar muayene edildim ve 6 cm açıklık olduğu söylenip doktoruma haber verildi. Saat artık 23.00 olmuştu sancılar giderek arttı, sancıya ek olarak bacaklarıma çok sert şekilde kramplar giriyordu. Kramplar sancıdanndaha dayanılmazdı diyebilirim. Ardından doktorum geldiğinde muayene etti ve 7-8 cm açılmam olduğunu 1 saate kadar doğumhaneye alacağını söyledi. Saat artık 00.00′ı geçerken doğumhaneye alındım, birkaç ıkınma sonrası kızımı kucağıma aldım. Yani her şey toplam 3 buçuk saat sürdü. Çok şükür ikimizde iyiyiz. Açılma kolay olsun diye Meryem Ana otu atacaktım suya ama telaşla evden çıkınca evde kaldı. Öncesinde ise bol bol Meryem suresi okuyup abese süresi 20. Ayeti okudum. Kolay doğum olmasında çok faydası olduğunu düşünüyorum. Hepiniz bebişlerinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah, sağlıkla kalın 🌸