Geokocaeli Arkadaşlar onceden gıttıgım doktor şeker yuklemesı yapmıcam kilolu degılsin doğuştan şeker riskin yok dedı şimdi başka doktora gidiyorum o da yaptırıcam diyor artı eksi ler nelerdir sizlerde durum ne