Peri_Omer Kizlar çok umutluyum bu ay hamile kalacagim Inşallah 🥰🥰🥰 bilmiyorum oyle hiss ediyorum.. BAT gunun ewimin ve benim dogum gunu 22 mayis.. o gun hamile kalirsam ikimize de hediyye olur 🥰🥰 tavsiyelerinizi verin ne yapayim bu ay 🤲
Peri_Omer Fraublt-31111 ve burda istediyin zaman doktora kontrol bile olmamiyorsun her wey iyi diyorlar surekli..