eceeelmn Hdjsjdjs benim hiç olmadı suyu yetersiz alıyor olabilir misiniz acaba ama en önemlisi tansiyon eğer yüksekse mutlaka kontrol altına alınmalı
zynpknt Hdjsjdjs pek bişey yapamıyorum bol su içiyorum hava almaya çıkıyorum migren taşı sürüyorum en kötü uyuyorum tabi bunlar tansiyon normalde tansiyon yüksekse zatten önce onu düzene sokmak gerekiyor bide şekerim yükselince de başım ağrıyor
Nesrnn Benimde oluyor asırı yorulma da tetikliyor tansiyonun yüksek degılse uzanmak su ıcmek ıyı geliyor