buse2507 sibel02_51 Bana çok düşük geldi canım ya bilemedim benim 2 hafta geçmişti 10 bin çıkmıştı betam
gokcekocyigiit sibel02_51 10 gün gecikme için oldukça fazla, belki de kist vs var o yüzden, her şey olabilir, en güzeli gidip muayene olmak, hakkınızda hayırlısı olsun 🤲
Dilncan Benimde adetim 4 gün gecikti idrar testlerim negatif çıktı ancak adet belirtilerim yok oldu olcak gibi değilim biraz daha bekleyip kan vericem yine negatifse kadın doğuma muayeneye gidicem benim böbrek ağrım vardı üroloji doktorum idrarda hafif kanama var demişti ondanmı gözükmüyor diye düşünmüyor değilim
Mariam1 sibel02_51 1 ayı kurunmadim 18 günde regl oliyiordum 2 kere denemiş oldum ama olmadı anladım ki vücud daha hazır değil daha da deneme yapmicam 2 oğlum var biri 2 buçuk yaşında 1 de 6 aiyilik bu yüzden hamile kalmadım dün alnaldim ki 3 çüçük ben bakamam dun ikisde hiç uyumadi spiral taktırmak istiyorum