Buseliiiiiiiii Arkadaşlar hamilelikten önce kabızlık yaşamazdım. Şimdi büyük bi problem haline geldi 7 günde 2 kere çok çok zorla çıktım yemediğim şey kalmadı ne yapsam iyi gelir doktor ilaç vermedi bi öneriniz var mı
minikari Buseliiiiiiiii aynı sorun bende de var canım gaz ve kabızlık sorunu yani bol bol su içmek lazım bide kutu kayısı falan da öneriyorlar bende hafta içi doktora randevu aldım bunuda sorucam 🥲
Mor-kelebek Buseliiiiiiiii canım kuru kayısıdan hoşaf yap hem sütün artar hemde rahatlatır inşallah 🌸 çok geçmiş olsun 🌸
Buseliiiiiiiii Bebegimicin- bana duphalac şurup verdi sabah akşam bir ölçek . İçtim bugün henüz işe yaramadı ancak yarın çıkartır dedi
06Pembemavi80 Buseliiiiiiiii çocuklar için kullanıyorum akşam yatmadan 1 tatlı kaşığı yutuyorlar . Uzun süredir kullanıyorum kabizliklarina iyi gelen tek şey oldu. Sizde sabah akşam tuketebilirsiniz. Soğuk sıkım weefood güzel markadır genelde ondan alıyorum