Fatoana Ben hâlâ doğurmadım 😀 Meryem ana otu aldım kaseye koydum o açıldı ben hala doğurmadım demek ki hurafe🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Nacyax Fatoana benim bildiğim Meryem Ana otunu sizin sanciniz başladığı zaman suya koyuluyor ki acilmaniz kolaylassin
Mrvsmt2502 Fatoana bir ot insanın rahmine nasıl rtki etsin tabiki hurafe. Ben iki gebeliğimde de kullanmadım ilki 5 saatte ikincisi 28 dk da oldu 😂
ceyda_bozkurt0 Benimde sancım vardı 2 cm açıklıkla koydum açılmam ilerlesin diye ot kabak gibi açıldı ben 2 haftadır daha açılacağım 😂😂 2 cm geziyorum etrafta 😂😂🥲
Fatoana Ceiydda Neredeeeeeee😀😀😀😀 Bende sancı ne gezeeeer. İlk doğumda tam bugün 39+4’te nişanım geldi ve sancılarım başladı. Sonra 40+0’da doğurdum.
Ceiydda Fatoana nişan gelemedikcw insan stres oluyo bari nişan gelse ya ben de bekliyorum şimdiden gelse ancak dogururum nasılsa 😅
Fatoana Ceiydda ya benim nişanımsı bir şeylerim geliyor muayene kaynaklı akıntıymış ama doktor dedi ki nişan değil ama rahim yumuşamış dedi cumadan beri her seferinde kan değmiş vajinal akıntı siliyorum.