Busra032 Kızlar ilk çocuğumu sezeryan yaptım 2. De yasaklandı gidip görüşen oldu mu hastaneyle merak ettim nasıl
Asncn Busra032 evet öyle birşey yokmus hata ben pazartesı seseryan gunu almaya gıdıcem suan bıle agrım var kasışmam var normal de olmaz bebek ırı dedıler ve nts de 74 ü gördüm ıkı gun dayınıcaz ınsallah