Canco 20.hafta detaylı ultrasonda bebeğimin cinsiyetine kız dediler o günden beri doktorum tekrar ekstra cinsiyetle ilgili yorum yapmadı kız diye biliyoruz ama herkes karnın top gibi erkek bebek gibi falan diyor birde pupp rahatsızlığı baş gösterdi bu da erkek bebekte daha yaygın görülüyormuş bunlarda benim kafamı kurcalıyor bütün kıyafetleri eşyaları kıza göre ayarladık 20.haftada yanılmış olamazlar değil mi saçma gelecek size ama 😅😅😅
ftmdyn22 Canco 23.haftaya kadar doktor banada yüzde yüz kız demişti 23.haftada gittiğimde yanılmışım erkek dedi bir oğlum oldu yani belli olmaz bilemiyorum artık ama sizinki artık büyüdüğü için belki doğru olabilir 🙂
gokcekocyigiit Canco Detaylı da yanılma olmaz, karnın şekli dersek de vucutla alakalı beni de herkes aaa bu sefer erkek mi diye çeviriyor da bu da kız 😁 hurafelere flan bakmayın hiç, hayırlısı olsun
Mariam1 ftmdyn22 canm 20 haftalık eğer doktor kız yada erkek derse yanlma şansı yok keşke olsa 2 oğlum var 1 kiz olsun istedim değilmiş
Gofretinannesi ftmdyn22 ay cinsiyetin ne oldugu tabi önemli degil ama yanılmaları çok sinir bozucu ya
Canco gokcekocyigiit Cansel_19 [silindi] Kikiriki Teşekkürler kızlar 😅tabiki kız oğlan farketmez sağlıklı olsunlar yeter ama 34 haftalığız artık her şeyi hazır böyle etraftanda erkek karnı gibi falan denilince tereddüt ettim ve evet muhtemelen artık büyüdüğü için doktora sorsam da cinsiyetle ilgili yorum yapması zor olabilir
Cansel_19 Bana da 18. Haftamda erkek dediler 21 haftada ayrıntılıda kız dedi ve bebek cinsiyetini göstermiyor 34. Haftamdayım bebek büyüdüğü için anlaşılmıyormuş
[silindi] Hurafelere inanmayınn benim tüm belirtilerime göre herkes erkek diyordu bu hurafe işlerinden anlayan herkes oğlun olacak %100 demişti amaa kızım oluyor 🎀😂 fetal dna kız, ultrason kız 💖
ftmdyn22 Mariam1 aynen bende öyle demek istemiştim zaten büyük olduğu için yanılma payı yoktur artık 😊
gokcekocyigiit Canco 3.kızım ve her seferinde karnım top gibiydi, herkes bana erkek diyor ama alakası yok, 36 haftalık olduk, 7 kilo aldım toplam, vücutla da alakalı bence, sağlıklısı, hayırlısı olsun ☺️
Canco gokcekocyigiit evet belli ki vücut yapısıyla alakalı hem pilates yapıyorum hemde çok kilo almadım dediğiniz gibi 7 kilo aldım bunlarında etkisi vardır belki sağlıkla gelsin kuzucuklar inşallah 💕💕