ogretmenanne2407 Tesettürlü annelerim doğumdan sonra çekim için kendinize nasıl pijama aldınız acaba?
riceandrama ogretmenanne2407 görsel eklemeyi bilmiyorum o yüzden link paylaşayım; https://ty.gl/r88v8ymgwbubj https://ty.gl/6454ap5dun8ir Ben bu ikisini aldım kimse yokken bunalırsam t shirt ile gezerim ziyaret zamanı da uzun olsun diye 3lü tercih ettim. Çekim için ben normal bir kıyafet koydum ancak tercih edersiniz belki diye bu takımları paylaşayım dedim.
fatmaanuurr22 ogretmenanne2407 çekimi ben hastanede yapmayacağım ama hastanede giyeceğim takım bu kızımla aynı kombinn🥰
fatmaanuurr22 Dire kombini ben ayrı ayrı kendim aldım kendim ayarladım yani canım ☺️ sende istersen aynı renklerde bir kombin yapabilirsin