hacer__ Haftamdayım galiba pelvis eklemlerim ağrıyor tam tarif edemiyorum ağrının yerini ama hareketle ve ayaklarıma yük verince yürürken oluyo sabitken sıkıntı yok böyle ağrılar yaşayan var mı çarşamba doktor kontrolüm var ama merak ettim sizin nasıl geçiyor sevgili anneler