Zeynepcey 2 gün boyunca tansiyon takıbınden hastahanede yattım ama bır sorun cıkmadı ıdrarda eser mıktsrda protein vardı bırde ara ara nst de sancılarım cıktı ama az sancılardı 2 kez alttan muayene oldum acıklık yok sabah hıc sancı cıkmadı taburcu oldum ve eve geldım akşam üzeri belime bir ağrı girdi geçmiyor ayağa kalktıgım anda zaten zor kalkıyorum bıçakla kesiyorlar sanki zor yürüyorum felaket bi ağrı normalmi?
Birminiksusam Zeynepcey çok geçmiş olsun eser miktarda protein çıktı demişsiniz tansiyonunuz kaç oluyordu acaba orda tedavi olarak ne yaptılar bende de varda bilgi verirseniz sevinirim
Zeynepcey gokcekocyigiit sancı ddğil bu ama bel ağrısı sadece beliöde hissediyorum ndt de cıkanı dıyorsanız dün gece 3 kez cıktı ama 40 cıvarlarında yüksek degıl sabahta cıkmadı ondan bir Gün öncede az az cıkmıştı
Zeynepcey Birminiksusam 14-15 arası oluyordu max strese bağlı benımkı ama duzenlı rakıp ettıklerınde hıc yükselmedı hastahanede oyuzdsm hiçbir tedavi uygulanmadı sadece birkez serum takıldı
gokcekocyigiit Zeynepcey ben 2.kızımda normal doğum sancısı ile gittim o yüzden sordum, belimden başladı karnıma, kasıklarıma vurdu, regl olacakmışım gibi ki regl dönemi de hep belim ağrır, oturamadım, hiç ağrıdan duramadım, bıçak saplar gibi tabiri belden tüm vücuduma oldu.
Birminiksusam Zeynepcey anladım tşk ederim proteinle ilgili bir şey dediler mı acaba hafif olunca sorun olmuyor mu acaba
Ceiydda gokcekocyigiit benim de öyle oluyor ama burda dedikleri givi 1 dk sürmüyor daha uzun süre kalıyor o ağrı daha sonra çıkıyor 1 saat sonra falan tekrar oluyor galiba doğum başladı demek için en az 10 dk da bir gelmesi gerek peki sizde nasıl olmustu
Zeynepcey gokcekocyigiit evet şiddetli regl ağrısı gibi ayaga kalktıgımda cok kötüyüm. Yatarken birşey yok ama sizdede böylemiydi yatarken otururken? Kasıklarımda birşry yok şükür. Nişan ya da suyunuz geldimi peki?
gokcekocyigiit Ceiydda 5 dk dan daha aza indi sancı o zaman, zaten de kontrol günümdü, gittiğimde doğuma aldılar, daha önce de sezaryen olduğum için tabi sezaryen oldum da sancıyı biliyorum, günler öncesinden de yokladı beni 🥲 hey gidi zaman diyorum şimdi kızım 3,5 yaşında ve nasipse kız kardeşi yolda, 20 Mayıs a gün aldık 🤭
Zeynepcey Ceiydda ama benımkı o şekilde değil benımkı ayağa kalktıgımda başlıyor zor yürüyorum felaket ortadan ayırıyorlarmış gibi sadece belimde ağrı yatarken otururken birşey yok şimdi belıme korse koydum sıcak tutunca iyi Geldi
Ceiydda gokcekocyigiit hayırlısıyla gelsinn 20 mayıs tam boğa burcunun son günü 🙈 bu arada günler önce yokladı dediniz ya kaç gün önceden başlamıştı belirtiler benzer ağrılar
Zeynepcey gokcekocyigiit hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alın inşallah😍 bizede gün verilcek bakalım. Sezeryandan memnunmusunuz? Ben cok korkuyorum🥺 vajinal doğumdanda sezeryandanda😂
gokcekocyigiit Ceiydda Amin hepimizin bebeği sağlıkla gelsin, evet ve ben hic sevmem, kardeşim de, arkadaşım da Boğa, nasıl olacak bakalım, en inatçı, en mutsuz burç 🙄 hafta öncesinden sütüm geldi, ertesi gün de ara sıra sancılar arttı sonra da geldi zaten 🤭
Ceiydda gokcekocyigiit ayy inşallah Öyle olmaz sizin bebiş yükseleni de çok önemli derler umarım tatlış güler yüzlü bi bebiş olur 💖💖
gokcekocyigiit Zeynepcey amin hepimiz sağlıkla kavuşalım bebeklerimize, benim 3.sezaryen olacak, bir korkum yok, genel olarak pek fazla bir şeyden korkmam 😅