Pnarozbulut İlaç kullanmama rağmen midem kötü ve başından beri hiç iştahım yoktu şimdi hiç yok :/ şu mide bulantısı tamamen ne zaman bitecek ya 😞
Fatmakrt Pnarozbulut benim de sürdü baya ama geçmek üzeredir diye düşünüyorum sizde de gaviscon iyi geldi bana