31+1 oldum ben de, yıkama ütüleme yerleştirme kısmını hallettim, hastane çantası kaldı onu da ağırlaşmadan halletmek istiyorum, büyük temizlik sanırım hiç yapamayacağım çünkü çok yoruluyorum ve herşeyi dinlene dinlene yapıyorum, haftaya çalışır raporu alacağım bir de, sağlıkla vaktinde gelsin inşallah bebişlerimiz