Şekerim senin doktor da cidden yüreğine su serpmiş 🤣 bende de var, venöz yetmezlik. 2. Ayımdan itibaren her gün corasprin içtim, 32. Haftada kestik. Kalp damar cerrahına göründüm, pıhtı riskin var, normal ya da sezaryen doğum fark etmeksizin dedi. 36. Haftadan itibaren kan sulandırıcı iğne başlayacağız, doğum sonrası da devam edecek. Kadın doğum doktorum da onayladı. Kan sulandırıcı iğne hapa göre daha anlık bir etkideymiş ve doğum yapacağın gün bile almış olsan etkilemez dedi doktorum. Ayrıca maalesef son zamanlarda pıhtı vakaları artmış, kimi doktorlar tedbir amaçlı dahi veriyormuş, tanıdıklarımdan da duydum.