Moz tabiki. Ben hamilelik öncesi doktora gittim aspirin ve Quenzim q10 li folik asit kullandım. Kalp atışı ile OKSAPAR 4000 ve farklı bir folik asit başladık. 8 haftalıkken bi kanamam oldu uzun sürmedi ama doktorum hemen progestan başladı 20. Haftaya kadar kullandım sonra onu kestik. Şimdi ise 34. Haftaya kadar aspirin ve OKSAPAR 4000 devam. 34 ten sonra OKSAPAR 6000 kullanmaya devam edeceğim. Genelde aspirin kesilik OKSAPAR aynen devam ediliyor ama benim ekstra damarsal bir durumum olduğu için doz yükseltilmesi daha uygun bulundu. Bunların yanında magnezyum, d vitamini, demir ve multivitamin kullanıyorum. 34. Haftaya bir kaç haftam kaldı o nedenle bende ister istemez endişeliyim aspirini bırakmak zor geliyor korkularım var ama umarım sağlıcakla tamamlarım. Ve tüm bebeğini bekleyen herkeste sağlıcakla kucağına alır inşaAllah.