aycn_aycn00 Eşiniz askeri personel ise Oyak indiriminden yararlanabiliyorsunuz. Sekreter ile konuşursanız Oyak kart istiyor kart olarak yoksa uygulama sistemi üzerinden gösterdiğiniz takdirde kabul edip sisteme yansıtıyor oda indirimli muayene ve doğumda indirim almış oluyorsunuz 😊