Emineunld hamileliği öğrenir öğrenmez her kadının. Anneliği başlıyo bebeğimi sağlıkla doğurucam mı bebeğime bişey mi oldu doğumda bebeğime bir şey olursa ya da bana birşey olursa. Doğunca aç mı kalacak bakabilecekmiyim hasta mı olacak ama şunu söylemeliyim ki düşüncemizle kötüyü çağırıyoruz ağzımızdan çıkan her sözün tesiri oluyo sürecin tadını çıkarmakta fayda var yani biz istediğimizi düşünelim yapalım olacak olan olacaktır bol dua bol tevekkül ile Allahın izniyle bebeklerimizi sağ sağlıklı güzel kolay bir şekilde kucağımıza alalım