yenigebeyim 18+4 deyim prilam kullanıyorum hala. İlacı bırakmaya korkuyorum. Hiç bırakmatı denemedim. Ya midem bulanıesa diye. Mide bulantılarım geçmiş mıdır sizce kaçıncı haftalarda bitiyor
Bebegim3444 yenigebeyim hiç belli olmuyor bi bakıyorsun geçmiş bir hafta sonra yada bir ay snra tekrardan başlamış. En baştan doğuma kadar kullanmistim. Bu hamileliğimde yine kullanıyorum ilaç
nisoom01 yenigebeyim kuzum ben o ilacı 30 haftaya kadar kullandım şimdi 35+4 haftalığım yine 2 sabahtır kusuyorum yani artık elimden hiç bir şey gelmiyor doğuma kadar böyle olucak gibi
Su123 yenigebeyim 27 haftaya kadar içtim hala bulanıyor midem kusmam da var ama bıraktım diğer ilaçları içiyorum şuan
Gizem-1009 yenigebeyim ben 8. Ayıma kadar kullandım malesef geçmiyordu bulantı onu içmediğim zaman çok kötüydüm ama 1 tane içip öyle deneyin eğer 2 tane içiyorsanız