Benim 9 aylik kızım var ve 4 aylik hamileyim doktorlar emzirmeye sakınca olmadığını söylediler 2 haftadır bebeğim sağ göğsümü emmiyor sadece solu emiyor ve sağda süt azaldı ne yapmam gerek çoğalır mi doğumdan sonra da aynı mı kalır yardımcı olur musunuz