[silindi] Canım çok sağol Allah razı olsun ben de alayım hemen aynı doktora randevu. Haklısın tabi sadece detaylı için gideceğimiz için ilk bakan doktor çok da önemli değil ama insan yinede iyi bir doktorla karşılaşmak istiyor. Aynı durumdayım eşim de ısrarla ben vereceğim git özele diyor ama bedavaya iyi bir şekilde bakan bir devlet hastanesi varken hiç gerek yok çocuğumuzun ihtiyaçları için harcarız. Zaten işten bir anda istifa ettim herşey ona kaldı diye üzülüyorum, çünkü evlenmeden ikimiz de çalışıyoruz ne de olsa ev alalım rahat rahat öderiz dedim. Şimdi kredi, faturalar, kısacası bütün giderler ona kaldı. Ona rağmen beni en başından beri özele götürüyor gönlünün zenginliğinden, bana değer verdiğinden. Ama ben kıyamıyorum en azından böyle şeyleri ücretsiz yaptırmak istiyorum. Tabi yavrumuz da çok önemli düzgün bakmayacak biryere de gitmek istemem, o yüzden çok yardımcı oldun iyiki yazdın çok sağol tekrar 🙏☺️