23 haftalık hamileyim. 12. Haftada iyi bir merkez olduğunu düşündüğüm bir merkezde fetal dna testi yaptırdım sonuç erkek çıktı. 30 nisanda detaylı ultrason esnasında cinsiyet kız görüldü. Bir sürü doktor tarafından muayene edildim hepsi kız gördü, hatta rahim bile gördüler. Ancak biyolojik olarak erkek olma ihtimali var bu şekilde. Cok endişeliyim cok kötüyüm. Amniyosentez yaptırdım dün. QF testi ve kromozom testi yapıldı, sonuçlarını bekliyorum. Ama ölmek üzereyim. Gebeliği sonlandırma durumu bile olabiliyor. Vazgeçmek istemiyorum bebeğimden. Ne yapacağımı bilmiyorum. Fetal dna testi yanlış sonuç veren var mı ne olur umut veren bir şey söyleyin