Merhabalar benim boyun düzleşmem var ve emzirme dönemindeyken muayene olduğum için tedavi olamamıştım ,şuan tedaviye başlamayı düşünüyorum çünkü hem görüntü olarak hem de fiziksel olarak zorlanıyorum sormak istediğim şey şu, özele mi gitmeliyim yoksa devlete gidersem de tedaviden fayda görür müyüm sizlerden de böyle sağlık sorunu yasayaniniz var mı ?cevaplarsaniz sevinirim ..