prensannesiii_ Kızlar ya 13 haftalık hamileyim 2 gündür kuyruk sokumumda bir ağrı var geçmiyor yaşayan var mı aranızda :(
Ebru-29 prensannesiii_ olmaz mııı 2. hamileliğim ikisinde de yaşadım yürürken kramp gibi kitleniyor. Rahim büyüdüğü için yukarı çıkarken ağrı yapiyor dedi doktorum
prensannesiii_ Ebru-29 Ebru-29 cinsiyeti ne acaba sizinki. Erkek bebeklerde oluyor diyorlar doğruluğu nedir bilemedim.
Nazli_3009 prensannesiii_ ay ağlicam 1 haftadır kuyruk sokumum nasıl ağrıyor anlatamam oturunca ağrıyor daha sonra kalkınca ağrıyor sancı saplanıyor resmen oraya
Nazli_3009 prensannesiii_ birkaç gün önce doktoruma sordum ağırlık merkezi değişiyor o yüzden ağrıyor bunlar iyi günlerin tadını çıkar dedi :((
Ebru-29 prensannesiii_ cinsiyeti belli değil bir oglum var onda da oldu. Arkadaşımla hamile kalmıştık onun kızı var onda da çok oldu