Devranmom canım haftana göre hissettiklerin normal 36+3 te gece boyu uyuyamadım agrilardan sancilardan sabahı zor ettmistim hastaneye gittik yanıma her şeyi aldim dogurdugumdan o kadar emindim resmen ama sancı vs çıkmadı doktorum yalancı sancılarin artık daha sert gelir doğum yaklaştıkça demişti şimdi de 37+1 olcaz hala sancılar ara ara girip çıkıyor