Ngny hiç okumayın o yazıları yorumları, ben de öğrendiğim haftalarda heder etmiştim kendimi boşu boşuna.. yok erken doğar yok kilo alamaz vs bir çok farklı farklı senaryo var.. stres en kötüsü malesef, içinizi olabildiğince ferah tutun.. sağlıkla kavuşalım inşallah bebişlerimize