Westmoreland Kızlar Ovülasyon testime (bir gebenin günlüğü strip test) bakar mısınız? Geçen gün yumurtlama oldu sandım değerlendirdim sonra silikleşti bugün yine kopkoyu oldu hemen. Bata daha 10 gün var. İki defa yumurtlamış olabilir miyim
Westmoreland GezenTavuk_2 ilk gördüğüm koyuluğu pik sanıp değerlendirmiştim sonra silik çıkınca bıraktım ya :/ benim de kafam karıştı
Westmoreland Serone benim de kafam çok karıştı iki aydır ovulasyon yapıyorum geçen ay tam denk getirmiştim bu ay olmazsa gelecek ay kullanmayacağım stres yapıyorum çünkü
GezenTavuk_2 Westmoreland olabilir kuzum sıkıntı yapma sperm insan vücudunda sağlıklı ise 2-3 gün 48-72 saat yaşıyor
Serone Westmoreland ben kızıma bu testlerle gebe kaldım ayrıca 10 tane kullandım çiftlerde denedim hemende oldu hayat birine verdim kalanı uğurlu diye oda oldu ama epey geçti aradan o zaman acemilikle hafif koyulugu bile denedim valla her gün deniyorum bu sefer stres olmayacak işte olmuyor stressiz
Westmoreland Serone maşallah ne güzel 🥰🥰 ben de iki defa düşük değerle öğrendim ama ikisi de kimyasal oldu malesef
Serone Westmoreland içinizi ferah tutun rabbim herkese nasip etsin tüm bekleyenlere hep güzel düşünün