Miraaaaam21 ilk dogum canım ama otoskleroz ameliyatli olduğum için kulağımdan mecbur sezaryen benimki sağlık sorunundan dolayi, kulağıma piston yerleştirdiler ve KBB doktorum normal doğum da piston yerinden kayabilir sezaryen yap dedi, yoksa ben de normali tercih ederdim bı denemek isterdim en azından 🥲