23 haftalık hamileyim decavit diye folik asit bide kan mı Demir ilacı mı ne kullanıyorum ilaçlarım bitti doktora gitmeme 1-2 hadta var yenisi ni almalı mıyım ? Doktor başka ilaç yazarsa diye düşündüm o kadar süre içmesem sıkıntı olur nı ? Çünkü en son gittiğimde ilaçlarını bitir dedi siye hatırlıyorum kararsız kaldım